einmal noch. ein letztes märchen 3 einmal noch. ein märchen. TEOREMA_01e 2015-04-09 um 23.23.34

NUR NOCH EIN LETZTES MÄRCHEN. Der Versuch eines Entzugs.

(Only one last tale. An attempt of withdrawal)

LIVE AUDIOVISUAL PERFORMANCE • 2015 •

_

ABOUT

(DE)

“Wir haben das Herbeisehnen des Paradieses zu Gunsten der ‘Realität’ aufgegeben, es wollte einfach nicht aus unseren Köpfen herauskommen.” Ein Trauermarsch und altes Fotoalbum zur Beerdigung der Träumerei.

(EN)

“We have resigned to crave for paradise in favour of reality, because it just wouldn’t come out of our heads.” A funeral march and an old photo album to the burial of reverie.

_

SHOWS

sound.frame Festival for audiovisual expressions 2015. Museum for applied Arts, Vienna (AT).

_

CAST

Freya Kreutzkam

_

EXHIBITION VIEWS

17048234348_5ce68cfd8f_o 17048456550_879bf47b2e_o 16615792623_a3ff9f4dcb_o

Merken

Merken